Обсуждение различных тем

Ответить
Сообщений: 657 Пред. 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 44 След. Страница 36 из 44

Сообщение
Автор
08 мар 2011, 16:19
faina писал(а):
МУЖЧИНЫ...вы что,забыли,что мы у вас здесь есть,хоть и в ограниченном количестве! Все о деньгах,да законах

U-ragan65@meta.ua. писал(а):
Да никто ВАС дорогие не забыл! ПОЗДРАВЛЯЮ ОТ ВСЕЙ ДУШИ!!! :lol: :lol: :grin: :oops: :mrgreen: Будьте всегда здоровы и счастливы!



ПРИСОЕДИНЯЮСЬ К ПОЗДРАВЛЕНИЮ :razz: Изображение
08 мар 2011, 16:35
Спасибки,земляк! :smile:
08 мар 2011, 18:21
faina писал(а):
МУЖЧИНЫ...вы что,забыли,что мы у вас здесь есть,хоть и в ограниченном количестве! :lol: Все о деньгах,да законах :evil:

Дорогая Фаина, Ваши посты всегда отличались взвешенностью и точностью.

Упрек по поводу "непоздравления" с 8-м Марта принят. Правда такая нерасторопность с нашей стороны обусловлена редким Вашим появлением на этом форуме.

В отношении
faina писал(а):
Все о деньгах,да законах :evil:

упрек не принимается.
Все деньги, которые мы выигрываем в суде, не в карты проигрываются или на водку тратятся, а приносятся нами в наши семьи, чтобы наши жены ни в чем не испытывали нужду, чтобы тратили они эти деньги на наших детей и внуков.

Я ТАК ДУМАЮ...



.
08 мар 2011, 18:29
С ПРАЗДНИКОМ ДОРОГИЕ НАШИ ЖЕНЩИНЫ. ЗДОРОВЬЯ И ВСЕХ БЛАГ!!!



Изображение
09 мар 2011, 14:19
kadet писал(а):
Не будут они до отмечания 25-ти летия что-то предпринимать по урезанию льгот.Это вверх цинизма этой бл..власти будет.А вот после апреля,когда всё немного утихнет,тогда неожиданно... БАЦ ! ПИДРАхуй его Команда примут быстренько ,пока мы не опомнились №7562.


Видно к этому и идёт. Не будет ВР расматривать 7562, 15 и 16
марта 2011г. Могут переносить рассмотрение и не один раз.

Рекомендую ознакомится с рассмотрением ВР графика работы:


Пленарний тиждень 5-8 квітня


7378
У
Проект Закону про передачу, примусове відчуження або вилучення майна в умовах правового режиму воєнного чи надзвичайного стану (вiд 17.11.2010 № 14639/0/2-10 вручено 30.11.2010, подання Комітету одержано 02.03.2011)
О.Ткаченко

7520
У
Проект Закону про виробництво військової техніки (вiд 27.12.2010 № 16692/0/2-10 вручено 01.02.2011, подання Комітету про відхилення одержано 02.03.2011)
А.Гриценко

7455
У
Проект Закону про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи (вiд 13.12.2010 № 15819/0/2-10 одержано 21.12.2010, подання Комітету про доопрацювання – 03.03.2011)
В.Сушкевич

7533
У
Проект Закону про оголошення природних територій міста Слов'янська Донецької області курортом державного значення (вiд 30.12.2010 № 16904/0/2-10 вручено 01.02.2011, подання Комітету одержано 02.03.2011)
П.Костенко

5533
Д
Проект Закону про садові товариства (проект н.д. Ю.Самойленка вручено 21.01.2010, подання Комітету про доопрацювання - 14.12.2010)
Г.Калетнік

6290
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо забезпечення прав власників земельних ділянок, що передаються в оренду для сільськогосподарських потреб) (проект н.д. Е.Шишкіної вручено 15.04.2010, подання Комітету - 11.01.2011)
Г.Калетнік

6644
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання земель оборони (проект н.д. Г.Калетніка вручено 07.07.2010, подання Комітету - 11.01.2011)
Г.Калетнік

7209
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про пріоритетність соціального розвитку села та агропромислового комплексу в народному господарстві" (щодо надання індивідуальним сільським забудовникам державних пільгових кредитів) (проект н.д. П.Сулковського вручено 19.10.2010, подання Комітету про доопрацювання - 11.01.2011)
Г.Калетнік

7270
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства" (щодо розміру ставки збору) (проект н.д. Г.Смітюха вручено 22.10.2010, подання Комітету - 11.01.2011)
Г.Калетнік

7531
Д
Проект Закону про внесення змін до Земельного кодексу України (щодо земель сільськогосподарських науково-дослідних установ і навчальних закладів) (проект н.д. Г.Калетніка вручено 11.01.2011, подання Комітету - 03.02.2011)
Г.Калетнік

7099
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення порядку розрахунків за житлово-комунальні послуги та підвищення якості їх надання (проект н.д. Н.Королевської вручено 09.09.2010, подання Комітету – 03.02.2011)
В.Рибак

7079
Д
Проект Закону про почесне звання України "Місто військової слави" (проект н.д. П.Цибенка вручено 07.09.2010, подання Комітету про доопрацювання - 11.01.2011)
О.Омельченко

7483
Д
Проект Закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення (проект н.д. В.Бевза вручено 21.12.2010, подання Комітету – 16.02.2011)
В.Швець

7493
Д
Проект Постанови про Заяву Верховної Ради України "Про засудження висловлювань, які нівелюють внесок українського народу у перемогу над фашизмом у Другій Світовій війні" (проект н.д. І.Геращенко вручено 23.12.2010, подання Комітету – 01.03.2011)
О.Білорус

7277
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України з окремих питань соціального захисту військовослужбовців та деяких інших осіб, виплати одноразової грошової допомоги у разі їхньої загибелі (смерті), встановлення їм інвалідності чи часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності (проект н.д. С.Гриневецького вручено 02.11.2010, подання Комітету - 14.12.2010)
А.Гриценко

7029
Д
Проект Закону про внесення змін до статті 15 Закону України "Про кінематографію" щодо порядку видачі державного посвідчення на право розповсюдження і демонстрування фільмів (проект н.д. І.Геращенко вручено 07.09.2010, подання Комітету – 15.02.2011)
В.Яворівський

2750
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про охорону прав на винаходи і корисні моделі" (щодо секретних винаходів) (проект н.д. С.Давимуки вручено 02.09.2008, подання Комітету - 21.12.2010)
В.Полохало

6690
Д
Проект Постанови про внесення змін до Постанови Верховної Ради України "Про впровадження мораторію на закриття загальноосвітніх навчальних закладів у сільській місцевості" від 19 грудня 2008 року №778-VI (проект н.д. Є.Волинця вручено 07.09.2010, подання Комітету – 03.02.2011)
В.Полохало

7174
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про вищу освіту" (щодо вдосконалення умов діяльності вищих навчальних закладів) (проект н.д. Ю.Мірошниченка вручено 05.10.2010, подання Комітету про доопрацювання - 11.01.2011)
В.Полохало

7359
Д
Проект Закону про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров'я (щодо прискорення надання першої медичної допомоги в невідкладних та екстремальних ситуаціях) (проект н.д. О.Зарубінського вручено 16.11.2010, подання Комітету – 15.02.2011)
Т.Бахтеєва

6705
Д
Проект Закону про основні засади державної міграційної політики України (проект н.д. Ю.Кармазіна вручено 07.09.2010, подання Комітету – 15.02.2011)
О.Зарубінський

4192
Д
Проект Закону про внесення змін до Кримінально-процесуального кодексу України (щодо застави) (проект н.д. Ю.Воропаєва вручено на заміну 07.07.2009, подання Комітету про доопрацювання - 14.12.2010)
С.Ківалов

5151
Д
Проект Закону про присяжних виконавців (проект н.д. Ю.Мірошниченка вручено 24.09.2009, подання Комітету про доопрацювання - 21.12.2010)
С.Ківалов

5370
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо зменшення навантаження на суди (проект н.д. В.Пилипенка вручено 01.12.2009, подання Комітету про доопрацювання - 18.11.2010)
С.Ківалов

6316
Д
Проект Закону про внесення змін до Цивільного процесуального кодексу України (щодо вжиття заходів забезпечення позову при визнанні та виконанні рішення іноземного суду) (проект н.д. В.Бондика вручено 27.04.2010, подання Комітету - 11.01.2011)
С.Ківалов

7284
Д
Проект Закону про внесення зміни до статті 131 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (щодо стажу роботи судді) (проект н.д. В.Бондика вручено 02.11.2010, подання Комітету – 01.02.2011)
С.Ківалов

7337
Д
Проект Закону про внесення змін до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України (щодо набрання судовим рішенням законної сили) (проект н.д. М.Комара вручено 16.11.2010, подання Комітету – 01.02.2011)
С.Ківалов

6501
Д
Проект Закону про внесення змін до Кримінально-процесуального кодексу України (щодо порядку оскарження постанов органу дізнання, слідчого, прокурора про порушення кримінальної справи) (проект н.д. В.Олійника вручено 15.06.2010, подання Комітету про доопрацювання - 23.12.2010)
С.Ківалов

6709
Д
Проект Закону про внесення змін до Кримінально-процесуального кодексу України щодо вручення копії постанови про порушення кримінальної справи особам, інтересів яких стосується кримінальна справа, порушена за фактом вчинення злочину (проект н.д. І.Савченка вручено 07.09.2010, подання Комітету - 14.01.2011)
С.Ківалов

7369
Д
Проект Закону про внесення змін та доповнень до Закону України "Про доступ до судових рішень" (щодо окремих питань ведення Реєстру) (проект н.д. В.Колесніченка вручено 30.11.2010, подання Комітету - 14.01.2011)
С.Ківалов

7004
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів (щодо уточнення положень стосовно надання усиновлювачам відпустки для адаптації усиновленої дитини) (проект н.д. Ю.Колоцея вручено 07.09.2010, подання Комітету - 11.01.2011)
П.Костенко

7017
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо захисту прав дітей, які виховуються у неповних сім'ях) (проект н.д. О.Шевчука вручено 07.09.2010, подання Комітету про доопрацювання - 11.01.2011)
П.Костенко

6565
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про прожитковий мінімум" (нова редакція) (проект н.д. О.Шевчука вручено 29.06.2010, подання Комітету про доопрацювання - 05.11.2010)
В.Хара

2167
Д
Проект Закону про довірче управління фінансовими активами (проект н.д. В.Коновалюка вручено 18.03.2008, подання Комітету про доопрацювання - 21.12.2010)
В.Хомутиннік

7258
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" (щодо емісії облігацій міжнародними фінансовими організаціями) (проект н.д. Ю.Полунєєва вручено 21.10.2010, подання Комітету - 11.01.2011)
В.Хомутиннік

8005
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про Митний тариф України" (щодо ставки на продукцію із деревини у вигляді брикетів, гранул) (проект н.д. В.Борта вручено 01.02.2011, подання Комітету – 01.03.2011)
В.Хомутиннік



* * *


7497
У
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування (вiд 21.12.2010 № 16304/0/2-10 вручено 11.01.2011)
В.Швець

7562
У
Проект Закону про гарантії держави щодо виконання рішень суду (вiд 14.01.2011 № 367/0/2-11 вручено 15.02.2011)
С.Ківалов

8010
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про здійснення державних закупівель" (щодо сфери застосування Закону) (проект н.д. В.Забарського вручено 01.02.2011)
О.Ткаченко

7535
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності службових осіб за перешкоджання підприємницькій діяльності (проект н.д. Н.Королевської вручено 11.01.2011)
В.Швець

7537

7537-1
Д

Д
Проект Закону про внесення змін до статті 116 Закону України "Про Регламент Верховної Ради України" щодо підготовки законопроектів (проект н.д. Н.Королевської вручено 11.01.2011, проект н.д. Ю.Кармазіна - 13.01.2011)
В.Макеєнко

8018
Д
Проект Закону про встановлення мораторію на деякі заходи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності (проект н.д. Н.Королевської вручено 01.02.2011)
В.Хомутиннік



друге читання


7003
Д
Проект Закону про органічне виробництво (друге читання) (доручення від 01.02.2011)
Г.Калетнік

7335
У
Проект Закону про внесення зміни до Закону України "Про тваринний світ" (щодо збереження диких птахів) (друге читання) (доручення від 24.12.2010)
А.Семинога

2059
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо кількості учасників товариства з обмеженою відповідальністю) (друге читання) (доручення від 02.11.2010)
О.Ткаченко

5148
У
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо акредитації на території України відокремлених підрозділів іноземних юридичних осіб (друге читання) (доручення від 29.06.2010)
О.Ткаченко

5328
У
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спільної діяльності (друге читання) (доручення від 04.03.2010)
О.Ткаченко

5449
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію)" (про заборону приватизації приміщень, де розміщаються бібліотеки, книгарні та державні видавництва) (повторне друге читання) (доручення від 13.01.2011)
О.Ткаченко

6612
У
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо вдосконалення процедур банкрутства та особливостей ліцензування діяльності арбітражних керуючих) (друге читання) (доручення від 19.10.2010)
О.Ткаченко

7098
У
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо орендних відносин (друге читання) (доручення від 19.10.2010)
О.Ткаченко

5171
Д
Проект Закону про внесення змін до Кримінального кодексу України (щодо посилення відповідальності за випалювання рослинності або її залишків) (друге читання) (доручення від 15.12.2010)
В.Швець

5427
Д
Проект Закону про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо вдосконалення механізму кримінальної відповідальності за шахрайство з фінансовими ресурсами (друге читання) (доручення від 15.12.2010)
В.Швець

7254
У
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо встановлення адміністративної відповідальності за порушення у сфері державної реєстрації) (друге читання) (доручення від 23.12.2010)
В.Швець

7400
Д
Проект Закону про амністію (друге читання за дорученням від 04.02.2011, подання Комітету про зняття з розгляду вручено 01.03.2011)
В.Швець

7171
У
Проект Закону про внесення змін до статті 9 Закону України "Про професійних творчих працівників та творчі спілки" щодо переважного права творчих спілок на укладення договору оренди приміщень державної або комунальної власності (друге читання) (доручення від 30.11.2010)
В.Яворівський

7054
У
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо клінічних випробувань лікарських засобів (друге читання) (доручення від 03.12.2010)
Т.Бахтеєва

7024
У
Проект Закону про забезпечення комерційного обліку природного газу (друге читання) (доручення від 19.10.2010)
М.Мартиненко

6483
У
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо надання бюро кредитних історій відомостей з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (друге читання) (доручення від 23.09.2010)
В.Хомутиннік

6189
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо правочинів стосовно майна неповнолітніх осіб та запобігання проявам корупції при наданні дозволів органами опіки та піклування) (друге читання) (доручення від 11.01.2011)
С.Міщенко

7304
У
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про нотаріат" (щодо вимог на заняття нотаріальною діяльністю) (друге читання) (доручення від 23.12.2010)
С.Міщенко

4510
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про телебачення і радіомовлення" (щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами) (друге читання) (доручення від 21.12.2010)
А.Шевченко

4708
Д
Проект Закону про внесення змін до статті 21 Закону України "Про рекламу" (щодо супроводження реклами лікарських засобів попередженням про загрозу самолікування) (друге читання) (доручення від 21.12.2010)
А.Шевченко

5266
Д
Проект Закону про волонтерський рух (друге читання) (доручення від 13.04.2010)
П.Костенко

7097
У
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про туризм" щодо інформування споживача туристичних послуг (друге читання) (доручення вiд 30.11.2010)
П.Костенко

6115
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України (щодо збільшення обсягів дохідної частини бюджетів фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування в умовах подолання наслідків світової фінансової кризи) (друге читання) (доручення від 02.02.2011)
В.Хара

6116
Д
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України з питань загальнообов'язкового державного соціального страхування (щодо посилення платіжної дисципліни при сплаті внесків до фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування) (друге читання) (доручення від 02.02.2011)
В.Хара

6134
Д
Проект Закону про внесення змін до статей 19 та 43 Закону України "Про охорону праці" (щодо штрафних санкцій) (друге читання) (доручення від 11.01.2011)
В.Хара

7183
У
Проект Закону про внесення змін до статті 121 Кодексу законів про працю України (щодо гарантій і компенсацій при службових відрядженнях) (повторне друге читання) (доручення вiд 13.01.2011)
В.Хара

7144
У
Проект Повітряного кодексу України (друге читання) (доручення від 30.11.2010)
В.Козак

3433
У
Проект Закону про ломбарди і ломбардну діяльність (друге читання) (вручено 08.07.2010, відкладено 13.01.2011)
В.Хомутиннік

7051-д
Д
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок" щодо фінансового моніторингу діяльності професійних учасників фондового ринку (друге читання) (доручення від 13.01.2011)
В.Хомутиннік

7106
У
Проект Закону про внесення змін до законів України "Про господарські товариства" та "Про цінні папери та фондовий ринок" щодо розкриття інформації на фондовому ринку (друге читання) (доручення від 21.12.2010)
В.Хомутиннік

7107
У
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо іпотечних облігацій (друге читання) (доручення від 21.12.2010)
В.Хомутиннік



для повторного розгляду з пропозиціями Президента України


4552
УП
Закон України "Про внесення змін до деяких законів України щодо запобігання відчуженню об'єктів права державної власності, що не підлягають приватизації" з пропозиціями Президента України (доопрацьований) (доручення від 17.02.2011)
О.Ткаченко

4071
УП
Закон України "Про внесення змін до Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" з пропозиціями Президента України від 11.01.2011 (вручено 13.01.2011, відкладено 17.02.2011)
А.Гриценко

2232
ДП
Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань міграції" з пропозиціями Президента України від 06.04.2009 (вручено 15.02.2011)
О.Зарубінський

7084
УП
Закон України "Про внесення зміни до статті 155 Кримінально-процесуального кодексу України щодо вдосконалення порядку взяття особи під варту" з пропозиціями Президента України від 23.02.2011 (вручено 01.03.2011)
В.Швець
10 мар 2011, 01:54
Провокація чи операція?

Хронологія зрадництва

Майже два місця пройшло, як був зареєстрований законопроект №7562 від 14 січня 2011 року. Першою реакцією був шок. Адже в голову не могло прийти таке, щоб міністерство юстиції України (автор законопроекту Валерія Лутковська - заступник міністра юстиції України і, одночасно, Урядовий уповноважений у справах Європейського суду з прав людини) розробило проект закону України, в якому є порушення одинадцяти статей Конституції України, невідповідальність вимогам трьох міжнародних Конвенцій, відміна цілого ряду статей Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» №796-XII від 28.02.1991 р. та численних рішень Конституційного Суду України.

Але ми побачили цинізм і нахабство сьогоднішній влади по відношенню до людей, яким потрібен соціальний захист і турбота а також поважне ставлення до кожного із них з боку державних органів та будь якого державного службовця. Адже 25 років тому ці люди ціною свого здоров’я, а дехто і своїм життям, зупинили ядерного монстра, який вийшов із під контролю людини.

18 січня цього року законопроект №7562 від був викладений на сайт газети «Пост Чорнобиль». Відразу на цей законопроект відреагували майже всі чорнобильські організації зі всієї України. Центральною Радою Всеукраїнської спілки «Чорнобиль-86» було підготовлене «Звернення до Президента України та голови Верховної Ради України, про зняття з реєстрації законопроекту №7562 від 14 січня 2011 року», в якому ми пропонували не лише зняття з реєстрації вказаного документу, а й про нагальне вирішення цих проблем як у повній відповідності до Конституції, чорнобильського законодавства, так і з урахуванням міжнародних договорів, ратифікованих Україною, при цьому враховувалась система захисту найбільш вражених чорнобильським катаклізмом інвалідів-ліквідаторів катастрофи, дітей інвалідів та потерпілих від катастрофи інвалідів Чорнобиля, що мало б забезпечити зняття проблем із судовими позовами та значне зняття соціальної напруги в суспільстві. Наше Звернення підтримали вісім громадських організацій і саме як колективне Звернення 25 січня цього року було відправлене на адресу Адміністрації Президента та Верховної Ради України. На превеликий жаль, на сьогодні відповіді на наші пропозиції не надійшло. Враховуючи подальші дії влади щодо втілення в життя законопроекту №7562, лише сьогодні зрозуміле чому.

Реакція чорнобильської громади була дуже активна. Пішли колективні звернення до Президента України та Уряду з усіх регіонів України. Більше того, в Харкові виник багатоденний соціальний майдан. Кожен день приходили люди на майдан і стояли на морозі з плакатами перед будинком обласної адміністрації. Одноденні мітинги чорнобильців в обласних та районних містечках по всій Україні теж робили свою справу. Всі новини з боротьби чорнобильців за зняття законопроекту №7562 з реєстрації висвітлювалися на сайті газети «Пост Чорнобиль».

Для чого я все це викладаю? А для того, щоб всім було зрозуміло, що 8 лютого Головне науково-експертне управління Верховної Ради України затвердило свій Висновок щодо законопроекту №7562. Цей Висновок 10 лютого був викладений на сайті газети «Пост Чорнобиль» для ознайомлення всієї чорнобильської громади. Наведу лише декілька уривків із цього Висновку:

-«…Викликають критичне ставлення приписи, вміщені до розділу II «Прикінцеві та перехідні положення законопроекту…, які не мають безпосереднього відношення до предмету проекту. Їх включення до проекту суперечать частини 8 ст. 90 Регламенту Верховної Ради України, згідно з якою в розділ «Перехідні положення» проекту включаються зміни до інших законів, необхідні для реалізації поданого законопроекту, У зв’язку з цим пропонуємо виключити з проекту внесення змін до вказаних законів…»;

-«…Крім цього, слід звернути увагу на таке. Зазначені у Перехідних положеннях пропозиції передбачають скасування конкретизованих обсягів соціальних гарантій…, які закріплені спеціальними Законами…»;

-«…Запропонований замість цього порядок надання і визначення розмірів вказаних пільг за рішенням Кабінету міністрів України, на нашу думку, є порушенням принципів верховенства права – принципу пропорційності, забезпечення правових очікувань, правової певності, а також права захисту…».

Ситуація в корні змінюється. Вже і в Харкові влада змушена піти на зустріч соціальному майдану. Та ще приїзд Президента України Януковича В.Ф. до Харкова 15 лютого теж допоміг змінити ситуацію: влада почула чорнобильців. Але нагадаю, з часу появи законопроекту №7562 минуло майже місяць. Тепер настав час «Союзу Чорнобиль України»: 16 лютого він проводить пікетування Кабінету Міністрів України. І в той же час 16 лютого в комітеті Верховної Ради України з питань правосуддя, розглянули законопроект №7562 і… затвердили! Затвердили не враховуючи негативний висновок щодо законопроекту №7562 Головного науково-експертного управління Верховної Ради України.

Ситуація із законопроектом №7562 переходить в фазу абсурду. 21лютого збирає чорнобильців міністерство юстиції у Всеукраїнському прес-центрі «Укрінформ» (Б.Хмельницького, 8/16). Офіційно це була зустріч представників міністерства юстиції з представниками громадськості з метою обговорення законопроекту №7562 «Про гарантії держави щодо виконання рішень суду». Від представників громадськості були лише чорнобильці. Розмови, як і обговорення законопроекту №7562 не було. Був монолог Валерії Лутковської і неприйняття будь яких її тез чорнобильцями. Та як же їх сприйняти? З боку Мінюсту наводилися лише бухгалтерські довідки: 130 млрд. грн. борг України по судах, 160 млрд. грн. потенційний борг по справах, які ще не завершені, тобто «застопорені» українською владою. З боку чорнобильців наводилися статті Конституції України, які порушувалися законопроектом №7562, наводилися міжнародні Конвенції, до яких Україна приєдналася. Але ж законопроект №7562 входив в протиріч до цих Конвенцій. Наводилися рішення Конституційного Суду України та безліч інших доводів зокрема про моральність влади, що саме в рік ювілею, 25-ї річниці Чорнобильської катастрофи, саме така подяка від Уряду України чорнобильцям-ліквідаторам.

Що було результатом цієї зустрічі? Офіційно на сайті Мінюсту була надана інформація: Мінюст розгляне пропозиції громадських організації щодо опрацювання законопроекту «Про гарантії держави щодо виконання рішень суду». Ще можна підкреслити: на цій зустрічі не було представників «Союзу Чорнобиль України». Якщо і були, ми їх не почули.

Але 22 лютого в Будинку ветеранів (Бастіонна, 11) збирає чорнобильців віце-прем’єр-міністр, міністр соціальної політики Сергій Тігіпко. У залі більше 80% представників «Союзу Чорнобиль України» (далі СЧУ), керівник «СЧУ» сидить у президії поряд із віце-прем’єр-міністром Сергієм Тігіпко, поряд заступники міністра соціальної політики Надрага В.І., Ващенко К.О. Це вже нагадує щось інше. Але головним в цієї ситуації є ясність: хто проти кого.

Знову обговорення законопроекту №7562. Але виступити на трибуні давали право лише представникам «СЧУ». З боями (у повному сенсі цього слова) прорвались до трибуни всього лише декілька чорнобильців, виступи яких не подобались владі. Але чому так змогло відбуватись? Чому влада демонструє повагу лише до однієї із чорнобильських організацій? Тоді інше запитання: чому влада обрала на роль Іуди саме керівництво «СЧУ»?

Подальші події все більше нагадували зраду інтересів чорнобильців. З трибуни було озвучено про необхідність прийняття законопроекту, авторами якого були Рижук С.М., Шенцев Д.О., Дейч Б.Д.. Навіть номера не було названо. Не випадково! 18 лютого цього року за проханням чорнобильців Харківщини автори цього законопроекту повернули його та він був знятий з реєстрації. Вже немає законопроекту під номером 4321. Про що тоді може йти розмова? Але ми ще вернемося до законопроекту №4321. Він буде випливати знов і знов.

Закінчилася ця зустріч з таким результатом, як і 18 лютого в «Укрінформі»: чорнобильці говорять про зняття з реєстрації законопроекту №7562, влада наполегливо говорить про доопрацювання законопроекту №7562.

Але Тігіпко запросив керівників громадських організацій (по одному від кожної, саме такі були його слова) 28 лютого до себе на продовження обговорення цієї теми.

У Мінпраці по-іншому організували роботу. Були створені три робочі групи: з питань пенсійного законодавства; з питань оздоровлення; з питань пільг і компенсацій. Але як все цинічно було створено! В кожну робочу групу були включено по чотири представника від «СЧУ», по чотири - п’ять - шість від усіх інших разом взятих чорнобильських організацій. Керівниками робочих груп призначене представників Мінпраці, заступниками керівника робочих груп з питань пенсій та пільг – представників «СЧУ». Знову пріоритет «Союзу Чорнобиль України», знову влада не хоче чути іншу точку зору. Якщо хтось думає собі, що у «СЧУ» є багато пропозицій та наробіток, помиляється. Все повністю навпаки.

28 січня відбулася нарада у Мінпраці Сергія Тігіпка з керівниками робочих груп та їх заступниками. Було поставлене завдання до засідання робочих груп повинні бути запропоновані пропозиції щодо змін пенсійного забезпечення. 01 березня відбулося перше засідання робочої групи з питань удосконалення пенсійного законодавства. І що ж там обговорювалося? Законопроект №4321! Законопроект, якого вже немає в базі Верховної Ради України! Немає майже фантому, ні якого сліду! Отут вже треба думати, чому Мінпраці потакає «СЧУ» з пропозицією знову повернутися до законопроекту №4321. Засідання закінчилось нічім. Запропоновано підготуватись краще до наступного засідання робочої групи. Але, зроблене головне, залякали прийняттям законопроекту №7562.

03 березня знову зібралася робоча група з питань удосконалення пенсійного законодавства. Яка назва робочої групи! І знову обговорювалося питання повернення до законопроекту №4321. Обговорення не було! Було категоричне не сприйняття майже розгляду формули розрахунку пенсій за законопроектом №4321. Було поставлене на голосування питання: чи вставляти формулу розрахунку пенсії ліквідаторам (із законопроекту №4321) у 54 статтю нашого Чорнобильського закону? Тільки два голоси від представників «СЧУ» за таку пропозицію. Можна закінчувати?

Мабуть треба пояснення, чому так негативне ставлення до такої пропозиції. Втручання у 54 статтю сьогодні дуже небезпечне, тому що саме таким чином можемо загубити абзац із 6, 8, 10 мінімальних пенсій. Тому більшістю голосів робочої групи визначено, 50 та 54 статті треба зберегти за будь яких умов. Саме за таких умов пропозиція «Союз Чорнобиль України» щодо втручання у 54 статтю є ніщо інше як провокація для того, щоб Верховна Рада України зробила «обрізання» 54 статті нашого Чорнобильського закону.

Але дії Мінпраці нагадають таку собі бойову операцію з використанням «своїх» у стані ворога. Хто мені поясніть такий факт? Нас лякають прийняттям законопроекту №7562, але до сьогодні не працюють інші робочі групи, крім пенсійної. Тобто, якщо готуватись до 15 березня (ймовірна дата розгляду законопроекту №7562), треба обговорити інші питання крім пенсійної. Цього немає.

Таким чином робимо висновок, що законопроект №7562 буде прийнятий без Прикінцевих положень, або, як мінімум, без чорнобильських статей у Прикінцевих положеннях цього законопроекту. А вся ця маячня стосується іншого питання, після 15 березня буде презентація віце-прем’єр-міністром Сергієм Тігіпко Пенсійної реформи. Тоді стає все зрозумілим. А перевірити настрій та згуртованість чорнобильців ніколи не заважає.

Але провокації не закінчилися. Буцімто «Союз Чорнобиль України» знов пише листа на ім’я віце-прем’єр-міністра Сергія Тігіпко про те, що засідання робочої групи 3 березня було погано організовано, та

мотивуючі тим, що голосування було зірвано, та ще засідання відбулося у фойє Мінпраці на 8-му поверсі, тому треба знов розглянути пропозицію «СЧУ» щодо формули розрахунку пенсії із бувшого законопроекту №4321. В Мінпраці поки ще не підтвердили цієї інформації.


Знов провокація!?

Тож будьмо разом!

Анатолій КОЛЯДІН,

Голова Всеукраїнської спілки «Чорнобиль-86»,

Головний редактор газети «Пост Чорнобиль»
http://www.postchernobyl.kiev.ua/provok ... peraciya/3
10 мар 2011, 02:33
Удивляюсь если страна которую накрыла такая беда как авария на Чаэс относится к своим же гражданам-ликвидаторам то что говорить про других а мы то глупые из областного центра киргизии г.Ош передали в посольство письмо с просьбой помочь с наградами на25 летие
10 мар 2011, 12:32
Уважаемые. Объясните мне Старому дурню, чего вы так боитесь? Малейшее упоминание о внесении изменений и дополнений в ст.54 вызывает у Вас такую РЕАКЦИЮ.? Что вас так пугает? Если человек работал на ликвидации П,А, То он ,кем бы он там не был, за свою работу получал зарплату. В 1986г ещё никто и думать не мог, что через 5 лет появится закон и ему будут предоставлены какие-то льготы. Единственное, что тогда было доступно- это оплата его труда. Я лично не думаю, что найдутся люди, которые имели возможность получать кратные зарплаты или другие виды содержания, добровольно от этого отказывались. Мало того я уверен, что каждый стремился получить то что заработал, а если получится,то и чуть- чуть побольше. А сегодня такое противостояние закону 4321 просто не понятно. Ведь расчёт по нему заработка ну никак не ухудшает пенсионное обеспечение. В чём дело? Кто может обьяснить?

ликвидатор аварии на ЧАЭС в 1986г. бывший житель Припяти. инвалид 2 гр. связь с ЛПА на ЧАЭС
10 мар 2011, 18:18
Да собственно и не надо ничего обьяснять. Всё понятно и так. Просто изменения внесённые в ч.4 ст.54 открыли дорогу , без документов, без заработка только по связи, которую выдавали люди ооочень далёкие от чернобыля ,прицепить определение-Чернобыля к любой инвалидности и получать (свалившиеся с небес) 6.8.10 минимальных пенсий. Отсюда и это казалось-бы непонятное сопротивление любым изменениям в так понравившуюся статью. Ведь мне например, для того чтобы произвести расчёт пенсии, как инвалиду чернобыля в 1993 году понадобилось подавать массу документов, которые проверялись и перепроверялись по нескольку раз, пока расчитали пенсию по ч.1 ст.54. Уже бухгалтерия на предприятии(в составе которого я работал на Л,П,А,) взмолилась и на просьбу обновить одну справку меняла все. А формы справок менялись по 2 раза в год. Сейчас это вообще не надо. Принёс связь и справку ВТЭК и всё. Я бы посмотрел на это всё в 1993году. Тогда это давало право на то , что вам будут начислять пенсию по 54ст. НО наобходимы документы и т.д.и т.п.

ликвидатор аварии на ЧАЭС в 1986г. бывший житель Припяти. инвалид 2 гр. связь с ЛПА на ЧАЭС
10 мар 2011, 19:26
U-ragan65@meta.ua. писал(а):
Ведь расчёт по нему заработка ну никак не ухудшает пенсионное обеспечение. В чём дело? Кто может обьяснить?


Добрый день.Я нахожусь на инвалидности с 1995г.При оформлении пенсии по инвалидности у меня потребовали сумму заработанную на
ЛПА.Если я не предоставлю справку , то мне начислят пенсию по
минимуму т. е. по ч. 4 ст.54. В то время это была существенная разница.Начисленная пенсия по ч.1 ст.54 была больше чем по ч.4 ст.54
Когда приравняли минимальную пенсию по возрасту с прожиточным минимумом для нетрудоспособных граждан, тогда ч. 4 ст.54 приняла совсем другой вид.
В 2006г. подал на суд о перерасчёте и выплате пенсии согласно ч.4 ст.54, в 2010 году выиграл суды трёх инстанций включая Висший Административный Суд Украины.Выплатили до 01.01.2008г., мативируя
тем , что с 01.01.2008г. изменилась ч.4 ст.54 и 6,8,10 минимальных пенсий пропали и только после 22.05.2008г. решением Конституционного Суда восстановили ч.4 ст. 54. Я с 01.01. 2008г. перешёл с пенси по инвалидности на пенсию по возрасту.Пенсия по возрасту была больше, да и судебных решений у меня ещё не было.
С 01.01.2011г. я перешёл на песию по инвалидности и подал на суд о назначении, перерасчёте и выплаты
суммы согласно ч.4 ст.54, хотя на данный момент я материально теряю
разницу в сумме. Наданный момент минимальная пенсия у меня по инвалидности стала больше, чем я заработал на ЛПА согласно выданной справки с в/ч.
Пенсия начисленная по ч.1 ст.54 стала меньше пенсии начисленной по ч. 4 ст. 54. Надеюсь прояснил в чём разница :?: :?:
10 мар 2011, 20:45
U-ragan65@meta.ua. писал(а):
Да собственно и не надо ничего обьяснять. Всё понятно и так. Просто изменения внесённые в ч.4 ст.54 открыли дорогу , без документов, без заработка только по связи, которую выдавали люди ооочень далёкие от чернобыля ,прицепить определение-Чернобыля к любой инвалидности и получать (свалившиеся с небес)

Без заработка еще были 18 - 20- летние пацаны,- солдаты срочники. А так же такие по возрасту девушки, учащиеся в мед. учреждениях, которые тоже попали туда (военная кафедра). О них не стоит забывать (хотя бы в высказываниях).
10 мар 2011, 21:15
U-ragan65@meta.ua. писал(а):
Да собственно и не надо ничего обьяснять. Всё понятно и так. Просто изменения внесённые в ч.4 ст.54 открыли дорогу , без документов, без заработка только по связи, которую выдавали люди ооочень далёкие от чернобыля ,прицепить определение-Чернобыля к любой инвалидности и получать (свалившиеся с небес) 6.8.10 минимальных пенсий. Отсюда и это казалось-бы непонятное сопротивление любым изменениям в так понравившуюся статью. Ведь мне например, для того чтобы произвести расчёт пенсии, как инвалиду чернобыля в 1993 году понадобилось подавать массу документов, которые проверялись и перепроверялись по нескольку раз, пока расчитали пенсию по ч.1 ст.54. Уже бухгалтерия на предприятии(в составе которого я работал на Л,П,А,) взмолилась и на просьбу обновить одну справку меняла все. .
Не все так просто как Вам это кажется…Вот Вы работали на ЛПА в составе предприятия. Это значит, что помимо кратности ( в зависимости от зоны опасности) Вам оплачивали сверхурочные( первые два часа в полуторном, последующие в двойном размере). На эти сверхурочные опять таки применялась кратность зоны опасности… А еще были ночные, премия (опять с кратностью)… Не так ли ?
Давайте возьмем «партизан»… Никаких сверхурочных быть не может, так как табель учета рабочего времени никто не ведет ( он просто не предусмотрен при призыве на спецсборы). Нет и «ночных» и премии…А теперь конкретика.
На кровле 3 эб ЧАЭС работаю я ( у которого шахтерский дневной тариф свыше 10 рублей) и мой товарищ ( у которого дневной тариф 3 рубля). Работаем в «паре» ,в одинаково опасных условиях, Работа по « сложности « одинаковая, но я получал в три раза больше за него. А с этого же заработка определяется и пенсия… Разве это нормально и справедливо?

Вы то как думаете?
10 мар 2011, 22:46
U-ragan65@meta.ua,Но примеры справедливой ,на мой взгляд, оплаты труда на ЛПА есть…Мне импонирует подход к оплате труда ликвидаторов бывшего министра угольной промышленности М. Щадова. Он издал два документа об оплате труда сводного отряда минуглепрома. В этих документах предусматривалось «положить» (10руб.х 2) и все умножить на «коэф. кратности зоны» плюс сохраненный средний по основному месту работы. Понятно что это однодневный заработок. Причем абсолютно для всех, независимо от разряда , должности и Т. Д. Так вот прежде чем отменять ст.54 .надо разобраться с оплатой труда на ЛПА… А то отменят быстро и все… А как было все несправедливо, так и останется… Причем думаю, что Вы понимаете ,что лично мне то, особо, беспокоится и нечего, но должна же быть справедливость..
10 мар 2011, 23:00
шахтер писал(а):
Не все так просто как Вам это кажется…Вот Вы работали на ЛПА в составе предприятия. Это значит, что помимо кратности ( в зависимости от зоны опасности) Вам оплачивали сверхурочные( первые два часа в полуторном, последующие в двойном размере). На эти сверхурочные опять таки применялась кратность зоны опасности… А еще были ночные, премия (опять с кратностью)… Не так ли ?

Давайте возьмем «партизан»… Никаких сверхурочных быть не может, так как табель учета рабочего времени никто не ведет ( он просто не предусмотрен при призыве на спецсборы).


Я призывался от военкомата на спецсборы. Военская часть была прикомандарована к элетроцеху станции и мы выполняли работу , которую по разнарядке давало руководство электроцеха.
А в том ,что у каждого был разный дневной тариф - это тоже самое, как у солдата и генерала. Генералов не так уж много.
Закон вышел в 1991 году о деньгах тогда и речи не было. А если ЗУ есть, то государству его надо выполнять.
Если пенсия на сегодня у вас больше , чем 8 минимальных пенсий по возрасту пллюс доплати, ст. 50 , то я рад за вас. А чтобы подтянуться
к вам есть ч.4 ст.54, которая приравнивает к минимальной пенсии всех. Это 90% ликвидаторов будут справедливо получать пенсию соглано ЗАКОНА УКРАИНЫ. Надеюсь я доступно объяснил. :?: :?:
10 мар 2011, 23:05
Эх ребята-ребята. То что вы пишите всё правильно, но для командировок и тех кто по заработку в командировках получает пенсии. А мы увы в командировки не посылались мы МММЕЕЕССТНЫЕ. Нас перевели на вахтовый метод работы и большой пламенный привет всем НОЧНЫМ, СВЕРХУРОЧНЫМ ,Оплате за работу в ВЫХОДНЫЕ и ПРАЗДНИКИ. Я имею ввиду работников МИН,АТОМ,ЭНЕР_тики, МИН,энерго и т.д. МЫ работали на строительстве 5 и 6 ЭНЕРГО-БЛОКОВ а после аварии нас просто перевели на востановление работоспособности 1,2 и 3 блоков. Так что ничего такого мы не получали и до сего дня не получаем. Закон писали не для нас. А вот теперь хотели нам начислять заработок ,как инвалидам ТРУДА, так все оказались против. А за что . не понятно?

ликвидатор аварии на ЧАЭС в 1986г. бывший житель Припяти. инвалид 2 гр. связь с ЛПА на ЧАЭС

Сообщений: 657 Пред. 1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 44 След. Страница 36 из 44
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0